close
今日係yahoo 的知識睇到有個問題好有趣的, 就係〝點解仆街係粗口?〞答案如下:

1. 動詞, 字面指在街上仆倒, 有咒罵別人橫屍街頭, 不得好死之意。
<例> 你去xx 啦! (見鬼去吧!)

2. 動詞, 指失敗, 遇到麻煩, 出問題等。
<例> 行快d 啦, 趕唔切就xx 啦。(走快點吧, 趕不上就麻煩了。)
<例> 佢成日掛住炒樓, 今次抵佢xx 啦。(他老是愛炒賣房子, 這次一敗塗地也是活該的。)

3.名詞, 拍令人討厭的人, 該死的人, 量詞 "個" 或 "條"。
<例>個條死 xx! (那個天殺的!)

4. 形容詞, 形容卑鄙, 無良, 醜惡。
<例> 呢d xx 野我唔會做。(這些喪盡天良的事我可不會幹。)
<例> 望見佢個xx 樣就扯火! (看到他醜惡的樣子就光火。)

5.歎詞, 表示憤怒, 不悅, 驚奇, 失望等。
<例> xx! 落狗屎! (他媽的! 下這麼大的雨。)

我今日先知我對仆街的應該係咁少的, 以前我以為仆街係只人類的! 原來係咁博大精深的!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ngvicky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()